Dag 02 - Min första kärlek

min första kärlek, är jesper karlsson
till en början hatade vi varandra! träffades första gången i femman någongång på ett onsjödisco och de var liksom "spotta på varandra-stadiet"
Sen vet jag inte riktigt vad som hände, men vi fick känslor för varandra och ja minns fortfarande den dagen i sexan efter idrotten som jag fick ett sms av han, haha.
det ledde till månamånga mer sms och telefonräkningen steg som jag vet inte vad... oooops!
i april någongång blev vi tillsammans, och var tillsammans enda tills början av 8an (alltså ungefär i 1 och ett halvt år)
När de tog slut mellan oss var det väldigt jobbigt och minns att vi båda stog och grät, men det fungerade helt enkelt inte. Det var mycket svartsjuka inblandat och vi bråkade ganska mycket.
Men jag tycker fortfarande om Jesper, på ett eller annat sätt och han kommer alltid att betyda mycket för mig, även om det inte längre är några känslor inblandade :)


goooooose! första kärlek


mer kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0